Spitter, spetter, spater, lekker in het water...

29 juli 2018 - Winter Garden, Florida, Verenigde Staten

Zondag… en dat staat  voor de familie De Laat meestal garant voor uitslapen. En dat doen we dan ook… 08.30 uur! Tja die jetlag zijn we nog steeds niet helemaal te boven. Na een wederom goed gevuld ontbijt, rijden we rond 10.00 uur naar Aquatica, een waterpretpark nabij SeaWorld. Dit park konden we gratis bezoeken bij aanschaf van een multipas voor SeaWorld en BuschGardens, dus daar maken we dan ook dankbaar gebruik van.

Vooral voor de kinderen is het genieten. De ene waterglijbaan is nog spectaculairder dan de andere. Wederom is er niets bezuinigd in de aanleg van dit park. Zo georganiseerd, kleurrijk en schoon, onvoorstelbaar. Op veel glijbanen suis je met 1- of 2-persoons banden naar beneden, mooi verdeeld, mannen tegen de vrouwen. De kinderen genieten zichtbaar en daar genieten papa en mama dan ook weer van.

Aan het einde van de dag nog vlug wat inkopen doen bij Walmart en aangekomen bij het appartement, nog even een wasje draaien (wasmiddel zit tenslotte bij het pretpakket inbegrepen). Na het avondeten is het gestopt met regenen (er valt hier bijna iedere dag wel een bui, iets waar ze in thuis in Nederland alleen maar van kunnen dromen) en wandelen we nog even over het park. Het is inmiddels 19.30 uur en de kinderen zien dat het zwembad nog, of beter gezegd weer geopend is en dat ze nog een uurtje kunnen zwemmen, voordat het weer sluit. Snel rennen we terug om ons om te kleden en nog even een duik te nemen.

Maud en Sen sluiten de avond af met een potje ‘Netflixen’ en papa en mama kijken nog even naar ‘You’ve got Mail’, een klassieker met Tom Hanks en Meg Ryan, wat een romantische afsluiting van deze dag.

1. Petra Van Happen:
    30 juli 2018
    Wat gaaf allemaal!!! Dit is echt een droomreis voor jullie!
  2. Laatjes.Mares:
    31 juli 2018
    Stuur een beetje regen deze kant op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!