Een nieuwe dag, een nieuwe auto

7 augustus 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Deze morgen moeten we onze Jeep helaas weer inleveren. Wat een waanzinnige auto was dat en wat hebben we genoten van alle heerlijke opties, waaronder zelfs stoelventilatie (onze eigen auto heeft stoelverwarming, maar stoelventilatie is ook erg aangenaam kunnen we jullie vertellen).

We rijden naar het autoverhuurbedrijf op Collins Avenue. De medewerker vraagt of we onze Lamborghini komen ophalen, helaas was de reis zelf al duur genoeg, dus we houden het maar bij een Ford Mustang cabriolet uit 2017. Ronald’s droomauto. We kunnen kiezen uit twee modellen, de reguliere 4-cilinder in de kleur antraciet grijs, of de 5-liter, 8-cilinder GT-uitvoering in de kleur wit. Het verschil voor een buitenstaander… het geluid van de motor en uitlaat. Tja en als je dan al in je droomauto mag rijden, dan maar helemaal goed, nietwaar.

We krijgen wat uitleg over de auto, al is dat bij Ronald niet echt nodig, hij heeft al genoeg research gedaan en wil het liefst rijden! Wat een waanzinnig geluid maakt deze auto. We maken flink de blits, maar ach, once in a lifetime nietwaar?

Het wordt een warme middag en we besluiten de auto veilig in de parkeergarage te stallen en verkoeling te zoeken op het strand, waar we tot vroeg in de avond verblijven. Nog even het zand afspoelen in het zwembad van het hotel en een hapje eten, om weer op tijd ons bedje op te zoeken.

Morgen hebben we een lange rit voor de boeg, dan rijden we ruim 200 kilometer naar Key West, onze nieuwe bestemming voor de komende twee nachten. De route naar Key West via Highway 1 schijnt prachtig te zijn. We laten ons verrassen!

1. Laatjes.Mares:
    8 augustus 2018
    Ja Ronald auto's zijn auto's, maar dit is toch een juweeltje.En het geluid onwijs gaaf.
    Geniet er met z'n allen intens van,voorzichtige kilometers,en veel liefs.
  2. Toon:
    8 augustus 2018
    Kun de mustang niet invoeren brengt hier veel geld op.
    Ziet er mooi uit he Sen.
  3. Petra Van Happen:
    9 augustus 2018
    Ziet er gaaf uit! zo kan wel lekker patserig rondrijden, haha.