Op naar Orlando

27 juli 2018 - Winter Garden, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen staat er weer een nieuwe bestemming op ons te wachten, Liki Tiki Village in Kissimmee Orlando. We worden aangenaam verrast met een enorm appartement voorzien van keuken mèt afwasmachine, koelkast met vriezer inclusief ijsblokjesmachine…, woonkamer, twee slaapkamers met ieder een eigen badkamer en wanneer we twee kastdeuren openen, treffen we daar een wasmachine en droger aan, tja, dat is Amerika zullen we maar zeggen. Hier gaan we ons zeker de komende 4 dagen vermaken. De village is prachtig onderhouden met bruggetjes, vijvertjes, flora en fauna. Sen daagt ons direct uit voor een potje midgetgolf, welke mama overigens ruimschoots wint, sorry jongen.

Het is nog vroeg en we besluiten om wat verkoeling bij het zwembad op te zoeken. Wanneer de badmeesters na enkele uren met hun fluitjes een concert geven, blijkt het dat er onweer op komst is en iedereen het zwembad moet verlaten. We besluiten ons op te frissen in het appartement en vervolgens wat inkopen te gaan doen. We passeren een Walmart, een supermarkt waar je terecht kunt voor fruit tot kleding, speelgoed en zelfs televisies. Wat een enorm grote winkel is dit, die overigens 24/7 geopend is, onvoorstelbaar. Al snel hebben we een ontbijt en diner bij elkaar gesprokkeld. Na het eten, sluiten we de dag af met een potje Rummikub, die dan weer door Sen wordt gewonnen!