Lekker relaxen in Naples

4 augustus 2018 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hoeven we maar een uurtje te rijden naar onze volgende bestemming, Naples. We checken al om 11.00 uur in bij Residence Inn Marriot Naples. Een ruime studio, echter maar met één tweepersoonsbed... en een slaapbank in de woonkamer. In eerste instantie willen de kinderen ook een eigen bed, maar nadat de bank is omgetoverd tot slaapbank, vinden ze het prima. Even chillen met de Ipad en ze willen er niet meer af.

Nadat we 'geïnstalleerd' zijn, willen Maud en Sen graag zwemmen. Waarom niet, het is heerlijk weer buiten en we hebben wel zin om even af te koelen. Het zwembad is niet heel groot, maar wel heerlijk. Ook is er een jacuzzi, lekker een bad met een watertemperatuur van 40 graden, terwijl het daarbuiten zo'n 3 graden koeler is.

Wanneer we aan het einde van de middag de omgeving willen verkennen en een restaurant willen opzoeken, hebben weer te kampen met een enorme regenbui. Toch maar even wachten. En wat doe je dan uit verveling... even een potje bagagekar-race door de gangen van het hotel (check het filmpje bij 'Video's').

Omdat de regen maar niet wil stoppen en wandelen door het centrum geen doen is met dit weer, schuilen we maar bij Mc Donalds, tot grote teleurstelling van de kinderen😉.

Wanneer we weer bij het hotel zijn, is het zo goed als droog en spelen de kinderen buiten nog een potje tennis en basketbal.

Vanavond een beetje op tijd naar bed. Morgen hebben we een lange rit voor de boeg, terug naar Miami. We rijden dan via Highway 41, dwars door de Everglades, waar we zeker nog wat alligators hopen te spotten…

We hope to write to you tomorrow😉!

1. Thea Theuws:
    5 augustus 2018
    Mc donalds blijft vies😜. Waren er geen gewonden gevallen? Levensgevaarlijk zo'n bagagekarrace😂. Ziet er allemaal top uit. Lekker afwisselend evenals het weer.😉liefs vanuit het hete Valkenswaard 😘
  2. Petra Van Happen:
    5 augustus 2018
    De mensen die in de hal stonden dachten echt koekkoek, maffe Hollanders, haha. Leuk om te lezen en te zien dat jullie het zo fijn hebben!!!