De kop is eraf

22 juli 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Hallo lieve volgers,

Eindelijk was het zover, de laatste werkdag achter de rug, de koffers gepakt en afscheid genomen van Joe en hem, ondanks het wegpinken van een traantje, met een goed gevoel hebben achtergelaten bij opa en oma Budel, waar hij de komende weken in de watten wordt gelegd. Klaar voor vertrek!

Maar de familie De Laat zou de familie De Laat niet zijn, als er ook na twee jaar voorbereiding niet iets ongepland stond te gebeuren. Zaterdagavond op tijd naar bed en tòch nog maar even kijken naar de vluchtstatus. En wat denk je, vlucht geannuleerd!!! En nu? De luchtvaartmaatschappij was telefonisch niet bereikbaar en de servicelijn van Schiphol gaf ook geen nuttige informatie. Lichte paniek en maar weinig geslapen. Uiteindelijk toch maar op tijd vertrokken naar het vliegveld. Na wat navraag en geduldig wachten bleek dat we toch al redelijk snel richting onze droombestemming konden vertrekken. Anderhalf uur later dan gepland vertrokken we dan eindelijk naar Atlanta om vanuit daar door te vliegen naar Miami, waar we 45 minuten later dan gepland arriveerden.

Op naar het verhuurbedrijf om onze Dodge Grand Caravan op te halen. Een echte Amerikaanse wagen om de komende twee weken mee rond te toeren. Nadat we een mooie hadden uitgezocht, bleek dat het kenteken verlopen was en dat we een andere kregen toegewezen. Deze had niet de uitstraling dan de oorspronkelijke wagen en we gingen dan ook niet akkoord met deze ruil. Nummer drie werd voorgereden, een Chrysler, maar ook deze kon ineens niet verhuurd kon worden, omdat er nog een reparatie aan gepland stond. Inmiddels waren we al lichtelijk geïrriteerd na weinig nachtrust. Dan neem de Jeep Grand Cherokee maar zei de verhuurder. Dat was de enige die ze nog hadden staan en men had ook al wat medelijden met ons gekregen.

Aangekomen in het hotel blijkt dat we een knusse en heerlijke koele kamer hebben, waar we de komende 3 nachten gaan vertoeven. Nog even een bezoekje gebracht aan het heerlijke strand, waar het zo laat op de avond nog behoorlijk druk is en uiteindelijk een hapje gegeten om op tijd ons bedje in te duiken, dromen van alles wat nog gaat komen!

Tot snel.

1. Leonie Brouwers:
    23 juli 2018
    Lieverds, wat GAAF om zo een beetje mee te beleven! Nice pictures😚
  2. Laatjes.Mares:
    23 juli 2018
    Wij hadden voor de 1e nacht een mooier hotel gezien als dit op het strand.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!